Levi Vandenberg

In het begin van de crisis merkten wij een afname van het aantal reserveringen en een toename van annuleringen. Op dat moment waren wij al aan het nadenken om een bezorgservice op te zetten om onze gerechten bij de mensen thuis te brengen. De zaterdag voor de "lockdown" hadden wij ons eerste menu al vormgegeven. Op zondag waren wij bij collega's aan het eten toen we hoorden dat Nederland in lockdown zou gaan.
 
Op maandag zijn wij als team bij elkaar gekomen om het plan van een bezorgservice verder uit te werken en 's avonds hebben we de eerste flyers met het weekmenu bij mensen in de bus gedaan. Wij hebben er bewust voor gekozen om elke dag een daghap aan te bieden of een 3-gangen verrassingsmenu. De reden hiervoor is dat wij onze kwaliteit en creativiteit kunnen waarborgen. Wij kopen vers in en de meeste leverancier hebben door de crisis ook minder voor handen.

Al doende leert men
In de eerste week leverde wij de gerechten warm aan maar met 40 bestellingen per dag is dit haast onmogelijk en totaal niet efficiënt. Na de eerste week besloten wij dan ook om gerechten koud af te leveren zodat onze gasten deze zelf op kunnen warmen wanneer het hun uitkomt. Dit levert niet alleen enorm veel leuke, creatieve foto's op maar zorgt ook dat wij veel efficiënter kunnen rijden.

Tips van The Black Tie 
Blijf in contact met je gasten/klanten en denk creatief. In plaats van geld uit te geven aan dure marketingcampagnes gaan wij op maandag met het personeel een rondje lopen om flyers bij mensen langs te brengen.

Zelf een maaltijd bestellen of kijken wat ze aanbieden? Klik hier

Copyright © 2020 Commerciële Club Assen. Alle rechten voorbehouden | Sitemap
Realisatie door Welldotcom - Puntgaaf Internetbureau